Wijk- en Oranjevereniging Hoograven bestaat sinds 1937 en is actief in Hoograven, Tolsteeg en Bokkenbuurt.
Ieder jaar staan we op 4 mei stil bij de slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog en van oorlogssituaties en vredesoperaties daarna.
Wat was het weer een mooie bijeenkomst dit jaar.
Veel dank aan onze mede organisatoren, Scouting Hoograven, Wilhelmina zeeverkenners, muziekharmonie orkest Excelsior, de sprekers, kransleggers en de vele aanwezigen uit de wijk.
Klik hier voor een fotoreportage met dank aan Jan van Lent
